Cienījamie iedzīvotāji,
Atgādinām, ka pirms dzīvokļa remontdarbu veikšanas noteiktos gadījumos ir pienākums saskaņot plānotos darbus ar apsaimniekotāju.
Tas izriet no:
Kad remontdarbi jāsaskaņo ar apsaimniekotāju?
Saskaņošana ir nepieciešama, ja plānotie darbi:
Kas jādara?
Par remontdarbiem, kas veikti, neievērojot normatīvos aktus vai nesaskaņojot ar apsaimniekotāju, dzīvokļa īpašnieks var tikt saukts pie atbildības un segt:
Atgādinām, ka pirms dzīvokļa remontdarbu veikšanas noteiktos gadījumos ir pienākums saskaņot plānotos darbus ar apsaimniekotāju.
Tas izriet no:
- Dzīvokļa īpašuma likuma 15. panta,
- Būvniecības likuma un Vispārīgajiem būvnoteikumiem (MK noteikumi Nr. 529),
- Ēkas iekšējiem lietošanas un apsaimniekošanas noteikumiem.
Kad remontdarbi jāsaskaņo ar apsaimniekotāju?
Saskaņošana ir nepieciešama, ja plānotie darbi:
- Ietekmē koplietošanas inženierkomunikācijas (apkure, kanalizācija, ūdensvads, ventilācija, elektroinstalācija);
- Ietver nesošo vai starpsienu nojaukšanu, pārbūvi vai jaunu starpsienu izbūvi;
- Paredz logu, ārdurvju vai balkona konstrukciju maiņu, ja tas maina fasādes izskatu;
- Saistīti ar skaļiem būvdarbiem, kas var traucēt citiem iedzīvotājiem;
- Ietver būvgružu izvešanu vai konteinera izvietošanu pie ēkas.
Kas jādara?
- Informējiet apsaimniekotāju par plānotajiem darbiem (pa e-pastu vai klātienē);
- Iesniedziet nepieciešamo informāciju:
- īsu darbu aprakstu;
- nepieciešamības gadījumā – skici vai projekta daļu;
- paredzēto darbu veikšanas laiku;
- Saņemiet saskaņojumu no būvvaldes, ja nepieciešams;
- Saņemiet Remontdarbu noteikumus no apsaimniekotāja;
- Veiciet darbus tikai pēc saskaņošanas!
Par remontdarbiem, kas veikti, neievērojot normatīvos aktus vai nesaskaņojot ar apsaimniekotāju, dzīvokļa īpašnieks var tikt saukts pie atbildības un segt:
- radušos bojājumus kopīpašumam vai citām dzīvokļa daļām;
- būvinspekcijas vai pašvaldības noteiktos sodus;
- demontāžas izmaksas, ja darbi bijuši neatļauti.